Pora na przykład niezwykle prostych technik sprzedaży które pozwalają Almie na zwiększenie sprzedaży wybranych produktów przed Świętami Bożego Narodzenia.
Ale zanim dokładnie pokarzę odpowiednie narzędzie najpierw historia. Tuż przed Świętami wszyscy się spieszą. Mają mało czasu. Muszą co chwile biegać na zakupy i dokupywać kolejne produkty.
Ja wpadam do Almy z moją listą zakupów. Na której widnieje pozycja dotycząca zakupu alkoholu. Niestety nie jestem koneserem wina, ani tym bardziej kiperem. Niewiele wiem o tym alkoholu.
Zwykle wybieram wino tylko pod względem opisu na tylnej etykiecie. Niestety teraz są przygotowania świąteczne więc niestety nie mam czasu aby zapoznać się z każdym opisem produktu.
Na szczęście supermarket Alma wyszedł mi na przeciw i rozwiązał mój problem. Na butelkach z winami pojawiły się proste materiały POS. Przywieszka z wielkim napisem:" PASUJE DO ŚWIĄTECZNYCH CIAST"!
Dla mnie - klienta było to wybawienie. Złapałem pierwszą butelkę z brzegu i już poleciałem dalej. I tak stałem się szczęśliwym nabywcą wina Cavicchioli. Oczywiście ta przywieszka miała również jeszcze jedną wersję. Z informacją, że pasuje do świątecznych ryb.
Dlaczego podoba mi się to rozwiązanie i dlaczego proponuje abyś Ty również w swoim biznesie zrobić coś podobnego:
1. Odpowiada na potrzeby klientów.
2. Jest świetnie dopasowane w czasie.
Są święta i taka przywieszka jest dużo bardziej użyteczna niż zwykłe doklejenia podobizny Mikołaja na etykiecie
3. Jest tanie.
Mimo, że przywieszka została wydrukowana na dobrej jakości papierze to i tak koszt produkcji i umieszczenia tego w sklepie jest niewielki jeśli porównamy zyski. Zysk w postaci większej sprzedaży oraz co równie ważne BARDZO DUŻEGO zadowolenia wśród klientów.
Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.
OdpowiedzUsuń