poniedziałek, 19 maja 2014

Jak promować miasta i województwa regiony

#marketing #PR #Promocja #Bydgoszcz

Świetny case study dotyczący promocji regionów i miast. Wielokrotnie widziałem to rozwiązanie. Ale dopiero teraz udało mi się ustrzelić odpowiednią fotkę.

Widziałem kilka razy podobne ramki przy tablicach rejestracyjnych. Jedną widziałem z Lublina - jeśli dobrze pamiętam.

A teraz zrobiłem zdjęcie ramki przy tablicy rejestracyjnej z napisem: www.Powiat.Bydgoski.pl



Jest to prosty i tani sposób na promocję danej miejscowości. Można używać takiego rozwiązania zarówno na autach służbowych ( urzędu miasta, firm z kapitałem państwowym / miasta np: Zakład Oczyszczania Miasta, Straż Miejsca itp.) jak i na autach mieszkańców.

Podobają mi się takie rozwiązania. Uważam, że każdy urzędy miast lub województw powinny zachęcać swoich mieszkańców do promocji ich miejscowości.

Osobiście proponował bym jeszcze dodawanie do tych ramek hasła. Przykładowo mogło by to wyglądać tak:
www.Poznań.pl - Miasto Know How
 Koszt produkcji ramki z własnym tekstem przy większej ilości wynosi kilka złotych. Uważam, że każdy dobrym pomysłem jest zaoferowanie ich mieszkańcom. Rozdał bym je za bezpłatnie każdej osobie która chce zainstalować sobie ją w aucie. Niech jeździ i promuję moją miejscowość!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz